Nytt utseende på bloggen!

Idag har man mens och jag  känner mig som världens äckligaste människa. 
Min lilla och platta mage är nu som en ballong dessutom har jag kramper. 
Vi kvinnor får stå ut med mycket, men sen är vi ju starka :-)
 
 
Min fredag spenderar jag hemma hos mamma och Börje. 
Det är mysigt och trevligt, annars hade jag ju suttit hemma i lägenheten ensam.
Och det här med ensamheten får jag bara mer och mer svårt med. 
 
I morgon blir det jobb till 16,00 sen raka vägen till stan för att möta upp Maria och ta en fika. 
Evigheter sen vi sågs nu vilket är tråkigt men det blir väl så när man bor i olka städer att man inte kan ses lika ofta.
 
Nästa helg blir det Ullared med Älskling, mamma och Börje det ska bli kul!.
Jag hoppas jag ser ola-conny och morgan så jag kan ta en bild på dom haha :-)
 
 
Nu ska jag fylla en flaska med varmt vatten och lägga den på magen
Ett bra knep om man vill minska mensvärken funkar i alla fall på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0