Tjobreee

Hej och hå 
 

Det var evigheter sen jag tog mig tid och logga in här och skriva ett inlägg. Jag ber och ursäkt men jag har verkligen fullt upp för tillfället. Allt går framåt visst varit några steg bakåt men nu jäklar. Våren har kommit till kalmar och även till mitt andra hem Högsby. 
 
 
I fredags vart de årets första grillning hemma hos Anna och Crille. Mycket trevligt god mat, öl och bra sällskap ja bättre kan det inte bli. Blev en helt lagom fylla om man kan säga så? nej men det är ju sånt jag gillar. Äta lite gott och ta några öl. 
 
Att bara sitta och dricka för drickandes skull kan jag inte med, Jag känner att jag har växt ifrån det stadiet då man bara dricker för att bli full. Man vill väl minnas en bra och rolig kväll utan att ha massa luckor eller?. 
 
 
Igår kom pojkarna till Freddy Johannes och Noah kramade mig hårt dom har nog saknat mig ;). Vi gick sedan och åt då vi kände att varken jag eller Freddy orkade stå vid spisen. Sen fick dom ett varsit kinderägg i affären sen blev det mys hela kvällen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0