I morgon är det tisdag

Näe om man skulle försöka och tagga ner och gå och lägga sig.
Fast jag har en massa saker som jag vill göra först , hmm varför ska jag bli full av energi nu?.
Det är ju helt fel tid av dygnet, och jag ska upp tidigt och börja jobba vid 07.00 i morgon!.
 
 
 
Just det
Här om dagen såg jag på lyxfällan, ni vet det som handlar om personer som har satt sig i ekonomiskt kris. Och jag måste faktiskt säga att ta man kreditlån för att köpa coca-cola och naglack har man ju inte alla hästar hemma. Till saken när det blev reklam stod det vilka som sponsrade jo det var kreditsidor och dylikt HALLÅ??? 
Är jag den enda som har reagerat på detta???... 
 
Sen kommer jag även på varför jag kollar mindre och mindre på tv. Går ju för det mesta ren smörja. Jag menar tonårsbossen? en tonåring som får ha hand om familjens ekonomi och så vidare inget som tilltalar mig precis . När jag väl kollar på tv så blir de morgan och ola conny när dom reser, underhållande och många skratt, Svenska Hollywoodfruar också underhållande och bidrar med många skratt. Spårlöst känslor och många tårar men väldigt roligt och se när personer hittar sina rötter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0