Emma skriver av sig

Jag måste skriva av mig.
 
Jag har egentligen ingen genomtänkt plan på hur jag ska lägga upp det… 
 
 

Jag har så mycket som jag vill dela med mig av till er. Samtidigt måste man vara försiktig för internet är öppet för alla och allt man skriver eller lägger ut finns alltid kvar ute fast man raderar . Tänkt vad beroende vi människor är av en del prylar, mobiltelefon , dator och tv  t ex. Jag vet här och nu att jag skulle klara mig utan en tv för jag kollar inte ofta på tv. Datorn ja där vet jag inte om jag skulle fixa men man kan ju alltid använda mobilen så ja en dator skulle jag nog också kunna vara utan. Mobilen nja det är nog den enda prylen jag inte skulle kunna vara utan. Det är ju en trygghet att ha den med sig. 
 
 
Dagens citat
Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0