Socker och mjölk till kaffet, annars får det vara!


Jag hittar nästan ingen ork för att blogga, jag vill ju blogga och jag har en massa saker i huvudet som jag vill ska komma ut. Men sen när jag väl slår mig ner så tar det stopp.
 
Nåväl dagarna springer på och snart är det höst, på ett sätt längtar jag . Vet ni varför?

  1. Man kan tända doft eller vanliga ljus och slå sig ner i soffan!
  2. Man kan ta fram alla snygga höst jackor och höst skor 
  3. Man kan göra egna soppor och njuta med en bit knäckebröd
  4. Köpa eller ta fram höst gardiner 

        1.  
        2. Dessutom har jag äntligen accepterat att en del saker förändrats. Och tro fan det ibland tror jag att det är det bästa. Visst i början kan det nog vara svårt för en del, men att acceptera är alltid en början. För en del saker sker av en orsak . 
         
         
         
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0