Big Day Coming

Jag får nästan panik av mig själv när jag inte kan få bort en del tankar från min skalle. Det skulle vara bättre om jag kunde styra mina egna tankar för då slapp jag ha denna panik inom mig den gör bara otroligt ont

Jag har alltid varit en människa som ställer upp så gott jag kan, men jag tar inte att någon trampar mig på tårna. Är det något jag mår illa av så är det när folk utnyttjar andra för eget bruk jag rent av spyr galla över sådana människor.


Jag uppfattar inte mig som konstig, nej jag skulle faktiskt säga att jag är försiktig jag har svårt att lita på andra och speciellt låta folk komma nära mig. Jag har släppt in folk i mitt liv förut och det har jag fått ångra bittert och då är det inte så konstigt att jag bygger en mur för att skydda mig själv därför kanske en del uppfattar mig som kall. Jag är inte kall jag är nog en ganska varm och snäll människa men den sista tiden har jag varit bitter men det är just på grund av alla tankar jag går och biter på i mitt huvud.

 

Jag gillar närhet, varma kramar och ärliga samtal det är allas näring ingen kan leva utan detta. Jag har krypit upp i famnar och trott att här kan jag vara trygg det har visat sig att det bara har varit en dålig saga rent av falskhet.

 


 

Jag fångar snöflingorna med min tunga , där står jag och ler och tänker

Big Day Coming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0