FREDAG = EMMA ÄR GLAD

Jag satt i flera timmar igår, därför var jag rätt så frånvarande och det ber jag om ursäkt om. Många frågar hur jag pallar, sanningen är att jag inte gör det, men jag vill bli klar med allt så jag inte sitter dagen innan allt ska vara klart och då blir det ju dessutom ett sämre arbete. Så jag sitter hellre några veckor innan allt ska vara klart, ja för nu kan jag njuta av denna helgen med gott samvete och visst är sånt underbart ja det är lycka för mig.


Mia kommer ikväll och det ska bli skoj :) bilder kommer upp under helgen =)

Jag fick ett minne tillbaka tack vare herr Sebastian, han frågade mig om jag kom ihåg en kanin som fanns i varuhusen när vi var små kommer ni ihåg denna kanin

Funny bunny heter jag
Och jag är så go och glad
Vill du ha en liten grej
Stoppa fem kronor i mig

Denna lilla kaninen har dock en pistol i handen ja det är James bond kaninen haha


Fick söta sms igår av mr Rikard, ja han stavar inte med C gjorde han klart rätt tydligt haha :P


Snart är det jul och jag ska börja mina första dagar genom att jobba mysigt, har ju jobbat jul innan. Så himla mysigt speciellt när man jobbar på ett äldreboende. Ska göra det mysigt det kan jag lova er jag älskar mitt jobb


Dagens låt

ja det är ju jul snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0