Killarna i kalmar är inte blyga



Nej det kan jag verkligen tala om för er som läser min blogg fick ett antal killar efter mig och dom var på mig som iglar den ena var värre än den andra. En kille viskade i mitt öra om vi kunde gå iväg och knulla , jag gav han den där blicken en tydlig blick att är du dum i huvudet. Den fanns en kille som var normal vi dansade bugg den enda som inte höll på att taffsa. Jag vet inte hur många som höll på och jag visade tydligt med min blick att det inte var okej. Mia gumman vi hade en skit rolig kväll och det måste vi verkligen göra om, en rolig kväll på bistrobar.


När vi skulle gå hem hade jag ont i mina fötter, gulliga Rikard ringe och vi pratade en stund, sen fick vi C efter oss jag sa till han ett antal gånger att han skulle gå hem till sitt hem men inte det, han följde med oss hela vägen, sn sa vi till honom att nu får du fan gå hem, och då sa han att vi var makalösa han kunde väl inte ta att vi ville bli av med honom. 


Mamma är här ikväll hon hjälper mig att göra lite fint här hemma :D


fattar fan inte varför du vart sur för att jag dissade dig :O man kan ju nästan tro att du är kär i mig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0