Bullshit



I morgon kommer min närmaste vän hem till mig för det blir som sagt utgång i morgon. Så det blir en mini fest hemma hos mig. Ska bli roligt som tusan med tanken på att det var ett tag sen vi sågs nu nämligen, jag har ju fullt upp att både jobba och plugga och mia har ju också en massa saker att göra. Det gör ont i mitt hjärta när vi inte kan ses lika ofta längre det var en annan femma när vi gick på gymnaset då sågs vi varje dag och vilka tidet det var. Jag funderar på att ta med ett slags spray när vi går ut :P jaha undrar ni och varför ska du det, det ska jag säga er för varje gång jag är ute får jag alltid en jobbigt typ efter mig, sist så höll han fast mig och jag slet mig loss och hamnade på golvet och slog i mitt knä. Jag tilllåter inte att någon gör så, säger man nej så är det också nej.

Snart är det jul och jag ska jobba i några timmar på julen, mysigt ska det bli har ju jobbat en jul innan. Sen ska jag skynda mig hem till hem till Borgholm till mamma och fira jul äta god mat och umgås med trevligt sällskap


Jag har faktiskt kommit på mig själv när det gäller en del saker, jag har ett humör som inte är av denna värld, och ibland tyvärr så går de ut på folk som inte förtjänar det. Sen dessutom skyddar jag mig själv från alla monster här i världen, jag har svårt att lita på folk på grund av en massa saker. Jag är inte helt perfelt jag heller men är det något jag är så är det att jag är otroligt snäll, omtänksam och ärlig. Men för att se detta ska man lära känna mig, det tar ett bra tag innan jag öppnar mig för människor. Något som gör ont är när man skriver en del saker här på bloggen och så går en del på mig för att dom tror det är si och så, det är fan inte snällt för fem öre att göra så.




Efter skolan idag ska jag hem och plugga sen ringer mia på kvällen och talar om när hon kommer i morgon. Sen är jag tvugen att ringa Linus och höra med honom när jag får mina pengar, jag har inte lust att träffa denna människa för fem öre. Så många gånger vi har varit ovänner och blivit vänner det slutar alltid med att vi ber varandra att fara åt helvete. Kanske är det så att man helt enkelt inte ska vara vän  med en del personer. aja mina pengar ska jag i alla fall ha det har gått mer än 3 månader nu sen han lånade pengar av mig.



Jag förstår inte hur en del funkar



Älskar denna låten sjukt mycket, den får mig glad i dessa mörka dagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0