"Dont Give A Damn About You"

Julmarkanden igår var fan skit, skit och skit, som ett litet barn går jag mot stan, och det dröjer inte länge innan jag lämnar stan som en bitter människa. Jag ville ha julgodis men tror ni ens dom hade det NEEEJ bara ett sånt där lotteri där man kunde vinna, men då hade jag fått stå i år och dar för tur i spel det har jag fan aldrig haft . Fick i stället gå till ica och köpa saltlakris, hade en bra helg, utgång och sen hem till kära mamma, det kan nog inte bli bättre. Eller jo bättre kan det tydligen alltid bli. Jag har märkt att under den sista tiden har jag bara bråkar och tjaffsat och visst vet jag att det många gånger är jag trycker på knappen och så är bråket igång  Men jag vill också säga att jag varken är dum eller blind. Jag är bara försiktig och sätter ut klorna så fort jag blir rädd sån är jag i stunder då jag känner mig otrygg är det inte normalt att man försvara sig så ingen gör en illa.



Sen vill jag bara säga att sebastian kan skita ner sig :P flytta ifrån kalmar dum är du, vem ska nu bli min bästa granne , inte fan blir det min techno galna granne och han med katten som har en smarrig frissa vet jag inte heller.





Nu blir det kaffe och sen jobba, sen hem och RÅPLUGGA sen krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv



shiiiiippppppppeeedubbiddooooooohoooooooorrrra

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0