God Jul och allt som hör till

God Jul på er

Nu är det jul , jag sitter och dricker mitt morgon kaffe och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan åkta till jobbet . Jag tycker och tror också att denna dagen kommer bli super mysigt , först jobba 08.15 till 18.00 fira jul med mina goa pensionärer. Sen hörde jag av min  kollega mia  att jag ska få julklapp av chefen , Mia har varit som en stum människa och inte sagt ett ljud om vad som ska innehålla i paketet. Det för hon ju rätt i men jag är nyfiken som ens strut och vill veta vad som innehåller och det är nu .

 

 

Sen blir det hem till Öland (Borgholm) ska bli mysigt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mia & Mia jag är faktiskt glad över att ni finns i mitt liv, ni är mina två små ljus .

 

 

Jag får även säga God jul till min största fiende ÅNGEST

jag får en sån jävla ångest inför julen, alla är så stressade, jag blir stressad jag får rent av panik. För några dagar sedan satt jag och pratade med en person på msn jag kom på att vi var rätt lika när det gällde mycket. Det kändes precis som att vi hade samma problem. Eller problem samma slags smärta kanske låter bättre, när jag tänker efter så var jag stark efter detta samtal det fick mig att få en helt annan bild över hela grejen. Jag ska följa hans sista ord han sa till mig. *kämpa Emma * vi kan kämpa tillsammans *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0