God jul


God jul och hej ångest

Jag har flytt länge nog nu, men nu har jag sagt till mig själv att det är dags för mig att prata ut med någon annars går jag nog under till sist. I denna världen vi lever i är det inte så konstigt att en del mår som dom mår, en del är starkare än andra så enkelt är det bara. Jag ser på denna världen med en avsmak , det är nästan som att man äter nässlor och tuggar och tuggar. Vi människor försöker anpassa oss så gott det går men vi trampar på minor efter minor. Jag antar att mitt förfluta kommer närmare och närmare, jag är glad att jag har världens bästa mamma som finns där att hon ens orkar en del gånger det kommer jag nog aldrig förstå . Jag är glad att jag har en trygghet jag har ett jobb , jag går i skolan jag har nära och kära.

Jag vill faktiskt inte gå in för djup på vad allt handlar om det är nog redan för svårt att ens skriva att jag inte mår bra. Jag går inte runt och säger att jag har ångest nästan dagligen , att jag har panik nästan hela tiden och att jag är en orolig själ. Jag ser inget syfte med att göra det, specellt inte till vem som helst. Jag har fått lära mig att en del människor är verkligen monster jag ser dom med avsmak precis som mycket annat.


Ska jobba idag med fira mina första timmar på julen med mina glada och goa
pensionär ni gör mig glada. Sen ska jag hem till Öland och fira ja jag ska göra allt för att detta ska bli en så pass bra jul som möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0