Jag går på el precis som en bil går på bensin

Jag lyckades övetala min vän Simon att färga håret idag, och jag lyckades nu är han svarthårig och inte blond. Trodde inte jag skulle lyckas men jag sa att gör du inte som jag säger vill jag inte vara din kompis haha fan vilken makt jag har =P. Nu är han svarthårig med röda slingor och så fixade jag lugg på honom också nu du min lilla vän nu är du en i gänget haha . Ska inte prata illa om blondiner:P mina två änglar mia och maria är blonda och dom ligger mig nära helt ärlig dom bästa blonda människor.


Titta här ;) man kom med på listan man tackar :D nr 14

jag var i mina egna tankar jag föll från cyklen idag igen *skrattar*  jag är i min egna värld rätt som det var låg jag där på marken och såg upp på himlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0