Jag ska bli mer försiktig

Förstå att ditt spel fungerar inte längre jag har genomskådat nu ja för jag är smartare än vad du tycks tro. Herregud säger jag jag är inte orättvis för fem öre, jag säger vad jag tycker precis som du gör, och så vill du få de till att jag vill få det till ditt fel. Men du det jag menar är att om du gör si och så har jag lika rätt att göra samma sak, men nu vet jag vad jag ska göra jag orkar liksom inte hålla på att tjaffsa om någon som inte är värt att tjassa om. Så kör ditt race och håll mig utanför jag vill inte vara en av ALLA jag är ingen snuttefilt som passar när det passar för dig. Jag söker en glädjepojke som är ärlig och som vet vart han står och vad  han vill.


Det är rätt konstigt men en del visar verkligen att dom är goda, en av dessa personer är Sebastian . Jag kommer nog alltid ha ett gott öga för denna fina människa. Det är sorligt att du var tvungen att flytta ifrån kalmar för du gjorde mig glad, du skulle nog kunna komma med massa ljus i den mörkaste vardagen. Det är lustigt för vi känner inte varandra så bra men du är ett bevis på att det finns goda människor.


Ja tänk om det fanns flera som Mia, Maria, Peter, Patrik och Sebastian livet hade varit mycket bättre tror jag. Dessa människor kommer jag altid ha ett gott öga för. Jag som i vanliga fall är rätt försiktig jag har som sagt byggt en mur och jag släpper inte in vem som helst innan för min mur. Orsaken är att jag har träffat folk som trampar mig på tårna och sånt skapar sår och en massa tankar.



Jag ska bli kallare än vad redan är , det känns menningslöst att vara god när folk behandlar mig som skräp. Jag uppfattas nog redan som en kall människa men om sanningen ska fram är jag en snäll och varm människa, ja med andra ord är man snäll och mjuk mot mig så visar jag min rätta sida tillbaka. Jag tillåter inte att någon trampar på mig.



något växer inom mig, något dör inom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0