Jo men det finns faktiskt lite glädje i min skalle



Det finns fatiskt människor runt o mig som är värda allt guld som finns i denna värld. Personer som finns där i svåra tider, fast jag hugger och kan vara riktigt bitter så tar dom det, jag menar faktiskt inte att såra någon. Det handlar mera om en rädsla jag har.
Jag är medveten om att jag kan säga saker som folk tar åt sig av, jag kan inte försvara det, det enda jag kan säga är att jag gör det av ren rädsla. Det tar ett tag innan jag släpper in någon nära mig. Visst finns det människor som visar på en gång att dom är guld värda, men sen har vi människor som låsas vara någon som dom inte är, kommer med ord som glädjer, ord som dom inte bara säger till mig utan till flera andra. Jag vill fan inte vara en av alla jag är Emma och känner man mig vet man vad jag tar och inte tar



Låten får mig att känna en viss glädje, jag sitter och ler, ler åt min dumhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0