Något magiskt över det hela


Minns det nästan som igår


17 och 16 år midsommar ;)


Utgång :)

Mia man kan undra vad du kollar på ;)


Kommer du ihåg den där jobbiga människan

För att göra det lättare att fatta

Killen : Får jag kyssa dig
Jag : Nej det får du inte :O
Killen : varför det
Jag : För du är inte min stil och sen känner jag inte dig

Mia och jag gick där ifrån

Han kommer fram igen

Killen : Men snälla en kyss kan jag väl få
Jag : Men jag har sagt att du inte får det
Killen : Bara en liten
Mia : Men för i helvete är du dum i huvudet hon vill för fan inte ditt jävla fanskap

Haha mia skyddar mig alltid från jobbiga killar haha

Här händer det hela vart vi är får ni fan gissa själva




Inte konstig att man blir bitter när det finns människor som gör saker värre

Kommentarer
Postat av: Mia Karlsson

Fan vad jag saknar dom tiderna. du och jag har väldigt fina minnen ihop. Kommer ihåg allting, vi hade de jävlit roligt och jag ångrar ingetting.

Haha ja den killen kommer jag ihåg, fan vad jobbig han var. Men jag är din livvakt emma :) älskar dig

2009-12-23 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0