Nedrans bullar !!

Är det något jag verkligen inte tycker om så är det att bli sjuk men när jag väl tänker lite extra noga så vem gillar att vara sjuk. Fick dra hem igår och ändra dagen helt och hållet den slutade med att jag låg och sov hela dagen och frös. Maria A ringde mig och hon kände inte ens igen min röst ja med andra ord är jag jävligt förkyld.

 

 

Annars då?

Ja tankar och tankat som vanligt i min skalle om allt ändå kunde ha varit enklare då hade jag inte varit så här nere som jag har varit den sista tiden. Igår flyttade min granne för gott :( rackarns bananer Sebastian men jag kommer sakna dig massa lite konstigt med tanken på att vi inte känner varandra så bra. Men du är en sådan människa som skapar spår men det som jag kan vara glad över är ju att du kommer och hälsar på.

 

 

 

Marias morfar tycker jag är söt ;) ville bara säga det här skryter jag :D

 

 

 

Tack för alla fina paket som jag har fått :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0