Så genom hjärtats svarta midnatt kör förtvivlans vilda spann här innanför

 

Helt okej dag om man tar bort en del människor och deras sätt att bete sig på. Jag är inte ett helgon och det har jag aldrig sagt att jag är heller. Jag vet jag kan vara jävlig, och tro mig jag vet att jag kan framstå som en känslokall och kall människa men så är inte fallet. Jag skyddar bara mig själv från att inte falla mer än vad jag redan har gjort i mitt liv. Men nu vet jag nu vet jag verkligen och jag ler , jag ler som aldrig förut

 

Jag älskar denna låt åhh jag ryser tro mig den kom rakt i mitt hjärta!

 

Haft minijul med mia idag tack för den fina julklappen gumman den var jätte fin och satt skit bra =)

 

 

jag är inte mycket för sådan här musik men denna låten ligger mig nära

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0