Shithead

Jag är blöt , blöt om mina fötter, ja man tackar jag valde fel skor idag ska ta en varm och skön dusch sen , men först ska jag till netto och köpa godis saltlakris grymt sugen på det just nu. Sen har jag lite andra saker att fixa men när det är klart ska jag ta en varm och skön dusch underbart skööönt


Jag kan inte låta bli att bli arg, att en del inte hör av sig på två jävla veckor, sen får man ett sms där det står om jag vet vad som ska vara klart tills på måndag, ta reda på det själv för i helvete är trött på detta håll koll för nu är jag trött på att du hela tiden ska fråga mig jag har varit snäll men nu tänker jag inte vara det mera. Du skiter ju i mig annars och jag verkar bara duga när du inte vet vad som ska vara klart, nejtack . Det känns fan så mycket bättre att hjälpa någon som hjälper mig tillbaka men det har du aldrig gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0