Snö är vackert

Snön är vacker det har jag alltid tyckt den lyser upp alla mörka nätter. Det kan alltid bli bättre när solen kommer fram och lyser rakt i  mitt ansikte jag känner mig då fri som en fågel.


Jag ska dricka glögg snart , och krypa ner i soffan och bara njuta av denna fina och underbara kväll. Sen ska jag krypa ner i min säng som har nya lakan gosa ner mig och läsa en bok. Sen ska jag somna och när jag vaknar ska jag le och tänka att allt har en menning och då ska jag tänka på alla ord och alla saker som en gång var.


Jag vill ha nyår då ska man dra till jämjö med fina människor jag hade tänkt att bli så där lagom full!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snö är helt underbart =) God jul och gott nytt år om vi inte ses på jobbet innan dess.

2009-12-21 @ 11:44:36
URL: http://malinfalk.blogg.se/
Postat av: Mia Karlsson

Jag vill med ha nyår. Mest för att få äntligen träffa dig igen och festa till det som vi brukar göra. 1 vecka nu tills nyår- puss <3

2009-12-23 @ 23:42:25
Postat av: emma

Vi ska ha de massa roligt gumman, jag funderar ju som sagt på att ha min klänning på mig som jag köpte för ett tag sedan ;) får se jag är ingen tjej som bär klänning du får nog se det när jag gifter mig :P

2009-12-28 @ 00:54:00
URL: http://feelthefear87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0