Tisdag den 22 december




Julen
Blir folk som galna
Skinka hit och skinka dit
Julegran hit och julegran dit
Sju sorters kakor, apelsiner och celemtiner
hårda paket, mjuka paket
stora släkt, liten släkt
Gemenskap, ensamhet

Visste ni att det är på jul folk mår som sämst
Visste ni att det är på jul det blir mest bråk
Visste ni att det är på jul folk väljer  att skilja sig
Visste ni att det är på jul bolaget tjänar som mest.
Visste ni att det är på jul alla barn blir besvikna
Visste ni att det är på jul folk väljer att lämna

Julen ska vara ett mysigt tillfälle då man ska samla ihop släkten och se på kalle och kan du visla johanna . Jul för mig är inte dom där nya filmerna som går, jul för mig är inte att någon ska sitta ensam . Jul för mig är gemenskap.  Jul för mig är när alla är glada jul för mig är ARNE WEISE OCH INGEN JÄVLA LASSE KRONE SOMN TROR HAN KAN SJUNGA. NÄSTA ÅR VILL JAG HA DREEEEGEN I RUTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0