Varje djup sorg har en förlorad glädje till föremål.

Är trött som en gnu just nu, jag är trött på mycket just nu och jag antar att jag när som helst blir galen om jag inte redan är det. Dagen är slut och det är jag glad över har varit trött hela dagen vart inte många timmars sömn i natt inte jag hatar sömnlösa nätter det finns fan inget värre än att ligga i sängen och vrida och vända på sig och man somnar helt enkelt inte så jag är glad att jag är ledig i morgon ska verkligen sova ut för det förtjänar verkligen jag.


Mitt fina paket som jag fick av min vän och kollega Maria A hon vet hur mycket jag gillar Backyard babies och hur jag tappar mina ögon för DREGEN i paket fick jag en snygg tröja Irion madien den satt as snyggt på mig. Stod i speglen när jag kom hem och kände mig som världens snyggaste haha :P.



Tankarna finns kvar, men jag tänker faktiskt inte öppna mig allt för mycket längre folk går bara på mig då och säger det ena och det andra jag orkar faktiskt inte med sånt jag har nog med problem i mitt liv, saker som jag faktiskt inte vill gå ut med i min blogg. En sak vet jag och det är att jag inte kommer öppna mig för någon som det ser ut i dagens läge, jag vet vilka jag kan lite på , och jag tänker inte låta någon komma nära mig på mycket länge. Det får faktiskt vara nog nu jag tänker inte hoppa fram och tillbaka hela tiden och sedan inse att man bara faller ännu längre ner i dimman. Det får faktiskt vara nog nu jag stänger in mig nu helt enkelt

Här är man inte ledig i helgen men i morgon får jag tid att sova ut sköööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0