Äter nässlor och får känna hur det svider på grund av min dumhet

Jag får helt enkelt äta nässlorna och känna hur det svider på grund av min dumhet. Jag borde faktiskt inte ha berättat för dig, jag framstår som en idiot skulle jag tro. Eller när jag tänker efter så var jag ju ärlig men jag ångrar att jag sa det på det sättet, och det jag ångrar mest är det jag skrev efter att du skulle skita i det jag skrev. Och nu sitter jag här och känner hur nesslorna bränner i halsen på grund av min dumhet inte för att det spelar någon roll för jag jobbar på att bli en kall människa

 

 

 

 

På tal om en annan sak jag har fått en galning efter mig i skolan :O

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0