Det kallas knasigt, och det tolkas på olika sätt



Nu är man vaken och jag sitter här i köket hos mamma, mamma åkte nyss iväg in till kalmar för att jobba hon är så duktig går upp 04.30 varje dag och åker till jobbet vid 05.45 . Själv ska man också åkta bussen snart den går 06.50 in till kalmar. Har bara halvdag i skolan idag , sen ska jag möta upp mia och challe för en runda på stan idag. Jag ska be Mia har koll på mig för jag ska nog inte köpa något alls idag men jag vet att det alltid är något som hamnar i en kassa hem till mig. Ska se om jag hittar en söt liten mössa :) en svart så klart passar till allt och är en snygg färg. Ja som ni märker har jag varit hemma på ön denna helgen så skönt det har varit jag har nu äntligen gjort klart alla saker och skickat in dom, nu slipper jag känna den där stressen och kan andas ut skönt.

Vi har ju också fått veta vad vi ska göra våran första praktik nu, jag bor granne med min praktik ska vara inom hemtjänsten i två veckor kommer bli skoj.

På fredag ska jag och min kära vän Mia K ut dricka goda drinkar och bara ha roligt. Hon skickade ett chokade sms igår jag höll på att sätta vattnet i halsen, jag menar hur funkar en del människor innanför skallen?


Jag sitter och tänker jag tappar tilliten till människor bara mer och mer, jag menar en del visar tydligt vilka idioter dom är, nu ska jag ju inte säga att jag är helt perfekt. Men är det något jag är bra på så är det på att vara ärlig och snäll och det har jag alltid fått höra också. Till saken jag träffar personer som gör gott intryck sen kommer en bomb ner och det är tvärtom finner inga ord för dessa människor.


och på tal om den där saken jag har gått och tänkt på ett tag gör mig inte klokare, ofta så brukar jag komma fram till något och sen utgå från det. Men när det gäller detta så tänker jag och jag blir fan inte klokare av det. Tur att jag ska med Mia A hem idag efter rundan på stan för jag behöver prata om detta hon vet ju en hel del om detta också, fyfan för dessa idiotiska känslor. Eller känslor kansk är att ta i men det är något jag liksom känner

Världens bäsya MIOR







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0