Fear



Hemska bilder man hittar på burken, ja det är med andra ord rätt så hemskt när man hittar bilder från fester ibland undrar man faktiskt varför man ska göra sig till extra mycket på bilder när man har alkohol i kroppen



Nu har jag varit duktig på att plugga, i morgon ska gruppen prata om lagar och så vidare blir nog rätt så roligt. På lördag blir det jobbet. och ett besök hos maria. Blir ett besök på systemet också för nästa helg blir det fest :) dock ska jag nog skippa vinet  denna gången, jag blir rätt så konstig av vintet.


och tro mig jag vart sugen på shopping idag, kom hem med en kassa med fina saker. Hittade en snygg jacka jag testade en stolek xs men den var stor som ett hus. Visst är det också bra att vara liten då kan man köpa på barnavdelingen, men när det kommer till en del andra kläder är det ett rent helvete




och där står jag,som en orolig själ jag erkänner jag är faktiskt lite rädd , men jag orkar inte med skiten längre . Jag borde nog lyssna på min kära mor, slösa inte tid på saker som gör dig olycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0