Flygande jacob



Har varit en rätt så bra dag idag, har hunnit med både det ena och det andra. Imorgon har jag bokat tvättid mellan 17-21 har blivit rätt mycket tvätt nu med tanken på att jag inte har hunnit, har jobbat och haft fullt upp och nu går man i skolan också så med andra ord har jag inte så mycket fritid inte så mycket som jag skulle ha viljat.



Är riktigt sugen på flygande jacob just nu, funderar på att göra det inom kort tid. Men dock har jag inte den tiden just nu. Det är så mycket som händer i mitt liv nu och jag mår inte alls bra av det, jag hoppas att jag hittar mig till ro inom kort, för att gå runt med en klump i halsen och magen hela tiden är inget vidare .



Skolan i morgon, kort dag skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0