Farsdag = svindagen


 

 

Jag blir rent av svartsjuk på er som har en bra pappa, min pappa är långt ifrån bra. Därför tycker jag att min pappa ska få en alldeles egen dag SVINDAGEN för det är just det han är. Alla gånger han har sårat mamma, Anna och mig. Jag kan helt enkelt inte komma på en bra stund med min pappa. Inte ens på min student det första han sa är du full , varför trodde han det undrar ni, det var inte så att jag gick och snubblade nej det var just för att jag var glad. Men vem fan är inte glad på sin student jag var taggad till hundra den dagen kommer jag ihåg. Men när han kastade den där jävla kommentaren i ansiktet på mig så sjönk allt.

 

Ett minne jag alltid kommer att ha är sommaren 2007 när jag efter mycket om och men efter tjat från syrran åkte med henne och hennes familj ner till stugan där pappa och dom var. den enda jag var glad över att se var lillebror min älskade och fina lillebror. Där satt vi och åt i alla fall och jag ville bara hem, för du och farfar tog öl efter öl och jag vet hur ni blir när ni dricker för mycket. Ni hade inte ens en tanke på att min systerson var med och då var han bara två år. Men där satt ni och drack och sen började ditt prat, att du ville ha mer kontakt med mig, att jag var så likt mamma, att du ¨ångrar att ni skiljde er, och bredvid dig satt din sambo och hörde allt kan nog fatta hur hon kände det när du satt och snackade en massa skit. När maten sedan kom kastade du ut dig att jag var tvungen att äta mest , för det är inte snyggt att vara så smal som jag är. Han frågade om jag åt alls om dagarna, snälla jävla gubbe jag äter som en häst men jag går inte upp.

 

Det låter kanske helt konstigt att jag är 22 år och väger under 50. Folk har alltid varit på mig om min vikt och det gör lika ont varje gång, jag blir mer osäker på mig själv också. Men det som gör mest ont är orden som kommer ifrån min pappa. Nu har ännu en bomb smällt ner bredvid mig, pappa har gift sig med sin sambo, jag tycker hemskt mycket om hans sambo, hon känner mig mer än vad pappa gör. Hon är omtänksam på alla sätt, men jag blir så arg. Syster ringde mamma och talade om att pappa hade ring och sagt att han skulle gifta sig, hade han en tanke på att ringa mig och jennie? nej det hade han inte .

 

Min pappa har FYRA barn

Jennie som är den äldsta min halvsyster bor i kalmar super fin människa

Anna min helsyster min älskade stora syster som alltid har skyddat mig från hemska saker. jävla skit att ni inte bor i Sverige. I eran närhet känner jag mig trygg och glad

Emma - Jag är näst yngst för er som inte fattar så är jag och Anna helsyskon vi har samma mamma och pappa.

Linus min halvbror men fina lillebror bli aldrig som pappa.

 

 

Det känns precis som att jag kanske öppnar mig för mycket just nu :/

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zQNQHMLJzG4

 

 

På tal om en hemsk sak, igår såg jag den där äckliga killen, han som ALLTID är på mig när jag är ute. Sist drog han tag i mig så jag föll i marken och fick ett blåmärke på mitt knä. jag hade kaffe i handen och jag ville bara gå fram och kastade det på han.  Jag har försökt att vara snäll och sagt till han flera gånger att jag har ett svagt öga för en viss sorts killar och du tillhör inte sorten. Nu kände jag mig larvig som skrev ut detta också

 

 

 


 

ögongodis ;)

So Damn Beautiful



 

 

 

 

 

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0