Glöm inte vilken skatt en vanlig dag är!

Känner mig allmänt nere idag, har i alla fall gjort klart uppgifterna jag tycker det är så himla bra att jag gör allt i tid, ja för då har jag ju tid över sen och göra vad fan jag vill på . Ja så är det något jag är stolt över så är det just det här med uppgifter jag gör dom alltid i tid, visst har jag haft dagar då jag vill dra mig i håret och skrika att jag inte orkar, men jag försöker vara stark, i alla fall när det gäller skolan, jag gör mitt bästa mer kan jag inte göra.







det är fan ingen nyhet att du både är dum i huvudet och otroligt korkad !



Ska göra snygg frisyr imorgon :) och ha på mig mina nya skor jag kommer vara vacker som en sommar natt på Öland.





// fuckface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0