Middag hos Adeen och en massa andra roliga saker

Igår vart det som sagt middag hos Maria ;) njöt för fulla muggar. Tiden gick så snabbt och rätt som det var såg jag att det var dags att gå till jobbet. Maria bor verkligen nära jobbet, och jag tycker jag har nära :P men mia har närmast lite fusk är det allt, hon kan gå fem minuter innan hon börjar, och det kan ju inte jag göra.




Ska sätta mig ner och plugga snart, nu har jag ätit middag , det blev stekt potatis, falukorv och sås :D mums. Nu sitter jag och lyssnar på spotify som jag äntligen fick idag :D jag fixade helt själv utan att bli inbjuden och allt sånt där det finns nog ett litet proffs inuti mig när det gäller datorer.





och där står jag med en blick med sorg

Kommentarer
Postat av: Ingela

Då börjar vi med lite gymnastik...mungymnastik.

Tänk på något roligt minne.....mungipa upp, tänk på citron mungipa ner, tänk på din mamma, syster och på dina vänner, mungipa upp. Låt den stanna där.

Vi älskar dig som den du är....Kramar

2009-11-08 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0