Hela kvällen till godo

.
Jag är nog ganska rädd
Men jag kan inte låta bli att le fast det gör otroligt ont


Just nu ser jag dubbelt jag har suttit hela dagen sen jag vaknade vid 10.00 tiden och pluggat och nu äntligen är jag klar det är skönt jag har hela kvällen till godo.

Ska åka från Öland i morgon till skolan, får dock inte sova lika länge men det gör inte mig något. I morgon blir det stan med Mia A och challe ska bli roligt ska dock inte köpa något ska i alla fall försöka. På fredag blir det utgång med Mia ska bli skoj att ha en hel kväll med henne känns som år och dar sen vi sågs sist fast det dock bara handlar om någon månad men det är länge nog. Men på fredag blir det goda drinkar hemma hos mig sen får vi se hur kvällen slutar :) jag vill i alla fall ha den där känslan i kroppen det där suget som kallas lycka


På tal om mitt inlägg under, alltså idag när jag satt i köket hörde jag något och vad ser jag en katt som sitter och glor på mig, den lägger huvudet på sidan och försöker se så där söt ut , var en kattunge och min första tanke var ja nu har väl någon jävel satt katten här bara för att jag sitter här. Den satt där ett tag och kollade på mig tills sist gick jag och la mig i soffan för att slippa se den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0