Helt återställd eller?


Nu är jag helt återställd har vilat hela helgen på ön, flydde som sagt hem till ön efter att jag vart sjuk på jobbet. Jag tackar Maria ännu en gång för att du tog mina pass. Jag har njutit för fulla muggar här (nästan) jag har pluggat så jag har sett i dubbelt men nu är jag klar, så nu ska jag bara läsa på inför provet som är den 23 kommer gå bra tycker det är intressant och visst går det lättare då om man läser något man tycker är intressant



Om jag nu säger att jag har demoner i min skalle låter jag nog sinnesjuk, så jag säger hemska tankar. Jag antar att jag har kommit in i ett mörker kroppen sa ifrån i lördags och jag sa till mig själv att nu får jag fan ta och skärpa mig. Jag stressar sönder mig själv vilket leder till att jag får ännu mer ont i handleden och i ryggen och vikten går bara ner. Det spelar ingen roll om jag äter som en häst min kropp tar inte upp det så jag går bakåt vilket leder till att jag också blir otroligt trött. Ja och sen allt som kommer hända inom kort ja jag är glad och jag vet att jag kommer bli bättre.



Jaha och nästa helg ska jag dricka bort mina tankar ja jag ska bli full som ett KRYSS ja det där lätt ju moget att skriva. Hoppas också att det nu blir så , så det inte dyker upp annat som leder till att jag inte kan gå ut.



Jag pratade med min bror igår på msn , jag hade god lust att be honom att pappa skulle ringa så skulle jag säga ett och annat. Men sist jag gjorde det vart jag inte populär bland min släkt. SÅ JAG HÅLLER KÄFTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0