Jag är dåligt på att hålla det hemligt

Ja tydligen är jag väldigt dålig på att hålla sorgen hemlig. Visst önskar jag att jag var starkare och visst önskar jag att jag kunde lite på människor mer än vad jag gör. Men jag har svårt och jag blir otroligt ledsen när folk hela tiden ska påpeka en del saker ja jag blir inte bara ledsen utan också arg jävla idioter och ja jag är en stor idiot

Ändrade planer ska jobba 14.00 till 20.00 idag sen hem och plugga och njuta i min ensamhet





Nu när jag äntligen tog mod till mig och åkte till vårdcentralen och skulle ta spruten så hade dom inte det förrens nästa månad. Gick till bilen med massa fula ord i munnen jävla skit nu får jag jobba på mitt mod ändå till december




looking for freedom


fuckface


Nu är jag en tönt
Det här är killar med stil ;) (enligt mig )
Har man tid över så kan man roa sig med detta













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0