Om du kan le när allt går åt helvete, då har du någon att skylla på.

Det är inte lika kallt idag ute vilket jag tycker är bra, det är ju en bit att gå till skolan och då vill man ju inte ha en massa kyla. Jag gjorde en matlåda igår jag,lotte och olga kom på att vi inte kunde äta ute varje dag det skulle kost oss ganska mycket pengar. Så igår slog jag till på stort och nu ligger maten i lådan och väntar på att komma ner i min mage.


I morgon ska jag jobba ikväll, ska till maria först som sagt, vi lär nog prata om hur vi ska göra nästa helg :P eller göra hur vi vill ha det kanske jag ska säga. Jag kommer skippa vinet som jag skrev innan jag blir bara sjuk konstig av det, kan hända att jag också kan bli deppig och det vill jag inte bli när jag ska ut och ha de skoj. Känner också att jag behöver komma ut, jag har för många tankar i min skalle just nu och jag vill ha andra saker i skallen.




Det är rätt sjuk vad jag är rädd för att flyga, det har kommit under åren, som liten hade jag inga problem alls med att sätta mig på ett plan, visst detta hände inte så ofta. Nu blir jag bara sjukt orolig och rädd av att se ett plan. Det spelar ingen roll om folk säger att det är tryggast och flyga det gör inte mig mer trygg. Ni vill nog inte ens veta hur jag blir , jag sitter och tänker på alla möjliga fel som kan hända. Hmm nästa gång jag flyger ska jag vara cool som jag var när jag var liten.



Fick ett gott skratt igår när jag såg posten, jag hade fått en kupong om gratis bindor. Hmm ja vad ska man säga jag har ju haft lingon i några år, jag är ju inte 14 och nyss fått det. Skulle man nu vara 14 år hade jag nog sett det på ett helt annat sätt. Men nu är jag ju 22 år och så får jag gratis bindor, mhm detta var hemskt roligt. Dock såg jag på Marias blogg att hon också hade fått det.



Nu ska jag ta på mig mina fina och snygga skor jag kommer bli snyggast i stan :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0