På jobbet

Sitter nu och har min rast på jobbet, dagen har gått fort som fan. Tankarna är som demoner i min skalle jag får väl snart ett utbrott, tur att jag har min kära vän och kollega Mia som jobbar kväll också. Jag känner att jag behöver prata ut om en massa saker och det känns så rätt att göra det med henne också.

 

Blir otroligt sur med tanken på att jag har tagit mod till mig idag och skulle åka och ta sprutan, men nej då det fick jag inte göra idag. Jag är otroligt rädd att bli sjuk efter sprutan också så jag vet inte hur jag ska göra. Vilket inte är ovanligt när det gäller mig. Det är mycket som händer och jag är inte så stark som jag skulle vilja vara

 

Om jag ändå hade varit den där tjejen som var stark och hade en jävla bra självkänsla. Om jag ändå kunde lite lite mer på människor. Jag tror att alla vill skada mig, för det har varit så ett antal gånger. Jag öppnar mig och sen får jag en kniv rakt i min kropp. Jag är en idiot helt enkelt, en jävla idiot , jag måste skärpa mig.

 

Jag kommer nog bli ännu mera bitter nu när hösten kommer. Stänga in mig och ja göra allt för att slippa tankar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0