Roliga minnen

När jag var liten var jag rätt så elak ja det har jag fått höra, eller elak jag skulle kalla det avudsjuk. På den tiden då jag bodde i Karlskoga var min mamma dagmamma, så huset vad alltid fullt med ungar. Och när man är liten vill man allt visa att det här är min mamma och inte din. Och det visade jag rätt så tydligt mot dom andra barnen. Jag rev, jag kunde bitas och knuffas just för att dom kom nära min mamma. Sen hade jag en bästa vän bland dom här barnen ANDERS. Han kom när han var rätt liten till oss, han lärde sig gå innan mig, och när jag väl försökte ställa mig upp var han där och knuffade till mig så jag föll ner. Men han fick igen ;) för när jag väl kunde gå på egna ben så knuffade jag honom , drog honom i håret och allt det där. Mamma berättade att han skrek så att hela gatan kunde höra, jösses tänker jag nu vilken stygg unge jag var. Dock så var jag och Anders goda vänner vi satt och kramades och berätta hemligheter och det var bara han som fick vara i mitt rum. Detta kan man kanske misstolkas beror ju på vem som läser haha . Det var så roligt för en tid sedan hittade jag min kära vän Anders på Facebook sånt är ju alltid roligt.

 

Nu dricker jag kaffe och är redo för skolan, sen blir det nog fika hos Maria och jag ska köpa bullar. Sen får vi se vad som händer resten av dagen ;) thithi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0