Torsdag

Dagarna går på fort som tusan och inte händer det något spännande mer än att min kära vän och kollega taggar mig som en katt på Facebook. Men hämnden är redan här hon har blivit taggad av mig hon är en söt liten minigris


Vart som sagt hem till Mia igår , hon bjöd på kaffe och självklart vart det en massa prat om hemliga saker. Fick även låna ett naglack så nu har man skit snygga naglar :) . Efter skolan så måste jag till apoteket och köpa huvudvärkstabeltter jag har klarat mig utan nu just för att jag snyltar av Sebastian  tacksam att jag har fått tabeltter för min värk i huvudet för att gå runt och ha ont i huvudet är ingen vidare.


Blir ett besök på make up store ska köpa ett naglack och en ögonskugga, sen ska jag börja köpa julklappar också och jag hatar att köpa . Jag tycker ändå jag har en ganska så liten lista på vilka jag ska köpa till det blir 6 personer som kommer få paket av mig i år. Självklart ska man hem till Öland och fira jul det blir den sista julen på Öland både för mig och för min mamma. Mamma har som sagt fått lägenhet i kalmar nu också härligt men jag kommer ju sakna Borgholm tanken att inte kunna åka dit när man vill sen är rätt tråkig.




Sen om jag orkar och har tid så ska jag städa lite idag, det viktigaste är att jag får in alla kläder där dom ska vara. Jag brukar svära tyst för mig själv med tanken på att jag älskar kläder och med tanken på att min walk in clothes snart är full så får jag lite panik.




Jag vill bara ha mer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0