Utan kaffe funkar jag inte

Nu sitter jag här och äntligen har jag fått i mig mitt kaffe, jag såg säkert ut som ett lejon som inte har fått i sig mat på flera dagar, med andra ord är jag glad att ingen såg mig idag på morgonen. Jag fick lite panik när jag såg att inte kaffet var klart trodde helt säkert att inte  maskinen fungerade men turen var på min sida för rätt som det var så fanns kaffet där och väntade på mig, jag flög efter en kopp och drack kaffet som rent vatten. Haha nej nu ljög jag jag njöt av mitt kaffe som ett riktigt lejon ;)

Vackert väder är det här idag i kalmar, jag sprutar faktiskt lite av glädje ;) under min sorg finns det faktiskt lite glädje. Är faktiskt glad att jag har fantastiska vänner runt omkring mig ni är så bra så bra och ni får mig glad.


boka tvätt tills söndag, (hur kunde jag vara så korkad) att jag trodde att jag hade bokat en tid idag, gick upp alldeles för tidigt, på grund av att jag trodde jag skulle tvätta vid 09.00 men jag hade tydligen inte bokat en tid alls. Så min söndag blir det tvätt för fulla muggar, och jag hatar att tvätta, doften av ny tvättade kläder är ljuvlig :D underbart


Jaja skolan snart i alla fall, en lektion det börjas med hårda tag :) men jag gillar hårda tag när det gäller en del saker haha :) . Efter skolan får jag springa hem och ta på mig andra kläder dags att jobba kvälls pass ikväll.


Jag har hittat en vän i gruppen , han ska bli min bästa vän just på grund av att han gillar samma musik som mig

Kommentarer
Postat av: Maria

varför berättar du inte för mig varför du är så ledsen? :,(

tror visserligen jag förstår vad det är.

kram på dig.

2009-11-03 @ 12:53:22
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0