- .......

Jag vet att jag ibland kan lösa en del problem på fel sätt, jag är rätt bra på att hugga ifrån. Kanske är det då inte så konstigt att många ser mig som en bittefitta. Under hela mitt liv , har jag alltid haft svårt att lita på andra människor jag har mina orsaker till det också.

 

Sen det här med mina perioder, det är något jag dagligen får kämpa med. Jag vet många gånger inte vad det är jag gör för fel, om jag ens gör något fel. Det kanske är så att det bara är jag som tror jag gör fel eller hur man ska förklara det. Jag är helt enkelt mig själv så gott som det går, jag är också otroligt ärlig . Det har jag alltid fått höra att jag är . jag har också fått höra att jag är för snäll, hur nu det går ihop.

 

 

Dagen har väl varit upp och ner, har fått bita mig i läppen ett antal gånger idag. Just för att inte falla ihop och börja gråta och skrika.Ska erkänna en sak dom senaste nätterna har jag gråtit tills jag har somnat.

 

 

en bra sak idag

fick godkänt i praktiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0