- Dags att snart sova

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida




Just nu har jag en tanke
Varför blir det som det blir?, ja detta blev ju bra, ibland förstår jag inte ens själv vad jag menar.
Jag har nyss njutit av en god kopp te och ska väl snart krypa ner och sova ;)

Fick veta att jag och Maria ska jobba tillsammans på fredag
hon har passet 15.30 till 21.00
och jag har passet 15.00-20.30
var ju ett tag sen vi jobbade ihop nu så det ska bli roligt!




den 18 maj ska jag på medicinsakmojs
har med mitt jobb att göra
får se om det är roligt och lärorikt men det tror jag nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0