- Det är jobbigt att vara smal också!



Hela tiden får jag höra
"vad smal du är "


Maria gissa vem jag träffade på ica

Killen med mössan, han stod och gömde sig bakom en hylla när jag sprang förbi. Antar att han är rädd för mig efter hans och min promenad hem från dig . Men det var han som gjorde mig rädd, han sa såna konstiga saker till mig. Hade jag haft tegelsten i min väska hade jag nog slagit honom med den. Fast när jag tänker efter så var jag nog själv rätt grov i munnen och gav han svar på tal. Komplimanger är väl alltid roligt att få, till en gräns. Det han sa var rätt grovt , och ja haha jag går inte in på det. Han var snäll som hjälpte mig över den där stora snö högen, med tanken på mina klackar hade jag nog skadat mig rätt rejält om jag hade snubblat. Eller det var nog inte klackarna utan min balans och nivån på alkoholen jag hade i min kropp. Trodde en sekund att jag var med i dolda kameran, med tanken på orden han sa. Mycket har jag hört, men han var brutal . Han skulle lätt kunna vara en mödare. Fast när jag såg han på ica ikväll. såg han ut som en liten pojke, han glodde på mig bakom kaffe hyllan.


Nu sitter jag här i soffan. det är mörkt , blir nästan lite rädd. Dags att sova kanske?



Kommentarer
Postat av: Maria

muhahaha- psyyycho

2010-04-29 @ 10:36:10
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0