- på jämjö på byn:P

Denna bilden är fin, fast mia tycker inte om sin arm på bilden. Men jag tycker din arm ser grym ut :)


och vad glor du på `:P

Vet inte vad jag gör. försöker jag förklara något?

Tuff som fan är jag i alla fall


 

Två blondiner och en svarthårig

för övrigt är jag jävligt ful på bilden

 

jag ser ut som en bitch suck:P

 

Sitter dom och röker

Fy på er

 

Nu blir det pannkakor någon som vill ha!

 

oj oj vad crille suger ;)

där sitter dom och dricker öl

 

tuffa människor sitter vid kanten av soffan alltså jag :D

 

Killarna från bergkvara ville sitta i köket och spela cooola

 

Martin blir lite ledsen när mia säger till han på skarpen :P

 

 

jag avslutar detta inlägg med att säga

Du blir bra på alla kort, tycker jag

men nu fick jag en bild på dig så nu måste jag ju lägga ut den

 

 

Ja sen fick jag höra att jag var lik två kändisar

jag

 

Katarina Björn-Lion

Fick höra att jag var lik henne

petra cede var tydligrn också lik

 

vet inte vad jag tycker, men kommentera om ni håller med och vem jag så då är lik av dessa två

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0