- Snälla

Livet känns allmänt surt just nu
Tålamod, snälla snälla jag ber
Allt jag vill just nu är att sova



Ska snart dra och jobba, men mest av allt skulle jag vilja sova nu. Jag är så trött så mina ben viker sig dubbelt. Känner ingen styrka alls idag, ingen glädje jag känner bara hur min panik håller på att slita sig loss igen. Hemska, hemska morgon och allt jag vill just nu är att krypa ner i sängen och sova bara sova, låt mig sova.

 

 

Allvarligt talat, kan man vara rädd för sig själv?, jag är nog rätt rädd för mig själv. Eller ska jag vara ärlig, jag är rädd för mina tankar . Det är inte roligt, jag vill inte vara med, försvinn för helvete.

Idag har jag en icapåse med mig, i den har jag lagt, ett paket filmjölk och två knäckebröd. Ja vi får väl se om jag får i mig något idag. Mår rent av bara illa av när jag äter mat. Och jag har gått ner som fan nu när jag varit sjuk innan jag vart sjuk vägde jag 47 och nu väger jag  42 kg . Någon som vill bryta av en pinne? ja det är bara att komma, jag är jävligt blek. Ser väl ut som en jävla vampyr eler något. Med min bleka ansikte och mitt svarta hår , får jag nog rätt många blickar när jag går ut. Men jag känner inte för att sminka mig idag. nej jag är faktiskt jävligt snygg som blek också :-)





om din pojkvän nu säger att du är hela hans värld

då tycker jag han ska sluta ringa mig om nätterna
var inte rädd.
jag vill ändå inte ha honom
han är för osmart för min smak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0