Det är inte skönt att sova med skorna på


Nu är jag arg. eller mer road . Alla är helt till sig av det som har hänt prinsessan madeleine. Tydligen har hennes kille varit otrogen, ja det är jätte hemskt. Men otrohet händer dagligen , skulle tidningen skriva om alla otroheter hade en hel jävla tidning blivit överfull. Sen så röker ju lille prinsessan madeleine också . javisst hon är kunglig men hon är ju fan en människa också. Kan inte nyheterna komma med VIKTIGA och lärorika nyheter i stället , sånt här trams gör mig bara så jävla ARG och smått irreterad.

 

Vaknade idag vid 05.30 låg och vände på mig en stund. Sen gick jag upp gjorde kaffe och borstade tänderna. Drack kaffe och kollade facebook. Sedan fick jag bråttom, när jag nästan var framme märkte jag att jag gick med mina tofflor . Tur att nästan hela kalmar sov, förutom den där gubben med hunde. Ja nu vet jag ju varför han kollade på mig så mycket . Dagen har för övrigt varit bra, tiden sprang iväg, och rätt som det var, stod jag i hissen igen på väg ner till källaren. Åkte sedan till mamma och är här ännu massa mysigt<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0