Frågan är den frågan som inte finns

Tankar som snurrar
men vet ni?
Jag sitter här och ler i min ensamhet
På något sätt känns det så JÄVL bra
att bara sitta här och le i min ensamhet
Eller ensam
jag har min vän Lassie
som är en hund, ett gosedjur
en speciell hund
jag har haft han sen jag var 8 månader.
Han sitter här i soffan med mig
dock är han väldigt tyst ;)



Finns det något värre
Jag har min gräns kära du
Du kan inte göra som du vill
Då får det vara helt enkelt
jag vill lägga tid på saker som är värda att lägga tid på
Personer som är så där som du, eller hur man ska säga
Jag får bita mig i läppen för att inte hugga ifrån

om jag orkar så ska ja fan på the rock på lördag!!!
Där hänger folk som gör mig glad, folk som är trevliga och smått galna
ja med andra ord är det ju där jag ska hålla hus ;)



Jag har raderat ditt nr NU
det var inte så svårt
bläddrade fram till ditt namn
klick och så var du borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0