Fredag och jag är trött och sur....


Aroowww
Idag när jag vaknade var jag faktiskt inte vaken, visst låter det konstigt men så är fallet. Kom till skolan, det första Peter och Henrik säger är "vad gör du här". Då fick jag lite panik och jag tänkte vad är det jag har missat. Tydligen hade jag kollat fel på schemat , trodde vi skulle börja vid 08.30 men nej vi börjar 12.30. Ja i alla fall de flesta, dom som har metodövning började vid 08.30 men det har jag redan gjort. Så jag var en av dom som började 12.30. Men när jag tänker efter så gör det inte så mycket, jag har nämligen gjort klart ett helt arbete, det betyder att jag får lite mer fritid . Det är verkligen underbart att det är fredag det betyder helg, och sen blir det fyra veckors praktik. Ska bli väldigt roligt med praktik dels för lite omväxling och sen nya erfarenheter. Ska som sagt vara på sjukhuset på GRK avdelningen, så på måndag börjar man vid 10.00 och så blir det fotografering.



I morgon blir det fest i falkenbergslokalen, en liten minifest hos Maria innan vi drar dit. Jag har övertalat mig själv att inte dricka allt för mycket, men man får väl se hur det slutar. Ska i alla fall bli roligt och trevligt på lördag.


Nästa vecka blir det full rulle för min del, lär nog vara slut som människa när veckan är slut. Och nästa lördag drar jag till Blekinge "Jämjö". Och jag får komma först av alla, är ju bra för jag tror jag har mest mil att åka. Ska bli super att få träffa mia , var ju ett tag sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0