God morgon

Sebastian
bara så att du vet, så kom tandfen inte i natt
Är rätt glad över det, har hört att hon är farlig, och kan mörda folk.
Dessutom är hon snabb som vinden, och jag hade nog inte orkat springa i den stunden!




Jobbar i helgen
Det bästa med det hela är ju att jag ska jobba med bästaste Maria . Det spelar ju annars ingen roll vem jag jobbar med. För gillar alla mina kollegor, men det var ju som sagt ett tag sen jag och Maria jobbade ihop. Så det blir prima ballerina!


Nästa helg, ska jag plugga, och sen blir det shopping med älskade mamma<3


Vill ha mer ledigheter!
saknar Mia också, du får åka hem till mig inom kort

Kan vi öppna vin och dricka (
vin som är våran bästa vän ) det där med vinet var irioni. Vi skippar vinet och dricker öl. Ja det jag vill säga är att du får komma inom kort , då ska vi dricka öl och sedan gå ut i staden GOOOD



Du är lite lustig
det är ingeting fel med det
Men när du tar mina pennor
Då börjar man ju att tänka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0