jag mår så bra :D

Vaknade idag av att jobbet ringde, så idag ska jag jobba kväll. Sitter redan med mina jobbarkläder , fast det är en hel timme kvar tills jag börjar. Tycker verkligen om min knall gröna t-shirt jag har på mig :P haha, ute är det fint väder. satt ute i solen med mamma och Fredrik och jag njöt när jag satt ute i solen. Nu känner jag att det är vår på gång och det betyder att man snart kan ha mindre kläder på sig :). Ja i morgon blir det påskmiddag igen , efter jobbet. Sen ska jag sitta ner och plugga lite också , har som sagt en tenta på torsdag men jag känner mig trygg. Tentan handlar som sagt om demens och äldre och jag känner mig som sagt trygg inom området har som sagt jobbet i tre år inom äldreomsorgen.


Jag en vacker sommardag i färjestaden

Min vän Emelie frågade om jag ville ta en runda runt kalmarslott någon dag. Det gör jag jätte gärna ta med en korg med fika och sitta och prata, var ju ett tag sen vi sågs nu.

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0