Jag vill inte

Från ingen stanns kom min kära ångest till mig nu i natt. Pratade i telefon med M
Så fort vi la på luren och jag lade huvudet på kudden, så kom min kära ångest.
Det har varit rätt snäll under den sista tiden och låtit mig vara i fred, vilket har varit skönt.
Men hej ångest nu är du här , det är sjukt, sjukt att den kan komma bara så där pang på.
Jag känner mig som en otroligt skör tråd , känner mig blödig det är inte så här jag vill må.

jag har inte valt själv att må så här. Det finns väl ingen som vill ha en jävla ångest som biter sig fast och gör allt för att falla. Nej det var bättre förr, just nu känns det som om jag ska gå sönder när som. Ja jag kanske skrattar och verkar glad, men inom mig så gråter jag floder , jag skriker.






Och jag fick se en hemsk syn i kväll
Jag mådde så sjukt illa , ville spy rakt ut.


jag vill inte framstå som en kall person
Jag är ju trots allt en väldigt varm person

Om du faller för mig , så kanske du inte fångar mig
Kanske sliter jag dig i bitar , just för att skydda mig själv

Är det någon som jag saknar så är det Sebastian, min kära och fina granne. Som jag önskar att jag hade lärt känna tidigare. Men vi hann se flygande rådjur, du hann skrämma upp mig i stensö skogen, ja du gjorde mig faktiskt glad. Och jag vet att jag tar upp dig ett antal gånger i min blogg, kan bero på att jag faktiskt saknar dig. Kommer aldrig få en granne som dig igen du är speciell i mina ögon. Jag skulle göra mycket för att du skulle bli min granne igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0