onsdag

Natten har varit underbart just för att jag fick sova , ja sova hela natten lång. När jag för en gång skull har sovmorgon får jag inte sova ut, vaknade redan vid 08.00 pigg som en jag vet inte vad. Nu sitter jag  i alla fall i mitt kök och väntar på kaffet. Jobbar kväll idag vilket är rätt så skönt, ska fixa lite här hemma och även ringa ett samtal.

Maria tyckte mitt citat var så roligt
så här skrev hon på facebook
Citat från Emma Ottossons blogg "Men efter mycket spring hittade jag en saftig och lagom stor gurka för min smak.


Jag har slängt massa skokartonger nu också , kollade igenom alla och gissa vad jag hittade :D
200 kronor. Varför har jag lagt pengar i en kartong för? ibland är jag bra snurring i knoppen.

men som ett citat säger
Det man inte har i huvudet får man ha i benen


minnen som från mig att skratta


Jag och Malin som hon heter hade blivit bjuden på fest av en äldre kille . Detta vågade vi inte säga till våra föräldrar så vi kom på värsta historian. Och denna historia var ju intr trovärdig för fem öre.  Tror ni vi kom iväg på den där festen?, nej det gjorde vi inte.


När jag och Anna snodde cigg från hennes farmor. Vi hade ingen tändare , så vi snodde ett levade ljus i kyrkan. Och när vi hörde steg så sprang vi och gömde oss i rummet där prästen brukar förbereda sig

När jag Mia K skulle in till stan för att träffa våra pojkvänner som vi hade då. Mia bodde då i gullabo , och där går det inte bussar så ofta. Så vi tog hennes otroligt snabba moped och körde 4 mil , ja vad säger man haha :P.

När jag och Melissa satt i parken och grillade med Mattias, Linus och några till. Flög så mycket fåglar där och rätt som det var fick Mattias bajs över hela sig.

När Melissa och jag vart bjuda på en fest i värsta båten, vi vart utslängda för att vi inte ville ha sex med killarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0