Pinsamt värre

Personer som inte kan gäldjas av att det går bra för andra
Det är både pinsamt och patetiskt. Jag blir då alltid glad när det går bra för andra.


Många minus till dessa människor



Något som gjorde mig lite ledsen idag

(-) - får jag fråga dig en fråga
Jag -  ja det får du väl
(-) Mår du verkligen bra
Jag (tänkte) syns det så väl att alla nu kan se det :(
(-) Vill inte att detta ska låta konstigt, men man ser sorgen i dina ögon


Jag (tänker) Fan , fan , fan det är sådana här frågor jag vill undvika
Jag - Jag mår bra , har bara sovit dåligt



Annars har dagen varit kanon

Kommentarer
Postat av: Maria

jag är bajsnödig alltså . vafan ?

2010-04-15 @ 21:24:30
URL: http://mariasdemoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0